Árak

Esküvőszervezés árak:

A szép esküvőt minden mennyasszony és vőlegény megérdemli. Sokaknál az anyagi lehetőségek állnak az esküvő útjában. Célom, hogy minden hozzám forduló pár számára lehetővé tegyem elképzeléseik és álmaik megvalósulását. A szerelem minden akadályt legyőz, és én azon leszek, hogy a lehetőségeik ne szabjanak határt a vágyaiknak. Minden csak szervezés és egy kis kreativitás kérdése. Forduljanak hozzám bizalommal!

Rendezvényszervezés árak:

Minden családi esemény fényét emeli egy szép torta, egy kedves dekoráció, egy kellemes helyen elköltött finom étel. Profi fotóssal mindez az emlék kézzelfoghatóan megörökíti a csodás pillanatokat. Minden csak szervezés és egy kis kreativitás kérdése. Forduljanak hozzám bizalommal!

Az esküvő- és rendezvényszervezés része egy kötetlen beszélgetés, egy személyes első találkozó, melynek célja egymás megismerése és az igények felmérése. Ezt követi egy személyre szabott ajánlat kiküldése az Önök részére, amely tartalmazza az egyes szolgáltatók tájékoztató jellegű árait.

A teljes rendezvény megszervezése elejétől végéig, illetve az egyes szolgáltatók kiközvetítése egyéni igények szerint történik,. Véleményem szerint a pár érdeke, hogy a legszebb rendezvényt kapják a legelfogadhatóbb áron. Az én feladatom felkutatni számukra a legjobb lehetőségeket, és ahol lehet, kialkudni a legkedvezőbb árakat. Sajnos a manapság elterjedt ingyenes esküvőszervezés személyes véleményem szerint szemfényvesztés! A szervező a szolgáltatótól kap jutalékot, de azt sajnos így vagy úgy végül a pár fizeti meg. Azért, hogy ez ne történjen meg, én minden esetben fix áron dolgozom, éppen azért, hogy minden szolgáltatónál a megrendelő érdekeit tarthassam szem előtt. Ez így becsületes és tisztességes. A továbbiakban láthatják csomagajánlatainkat, melyből kiválaszthatják az Önök igényeinek legmegfelelőbbet. Az árak bizonyos feltételek mellett változhatnak, de irányadásnak itt láthatják.

Esküvői csomagok:

Arany csomag: 

  • átfogó, az esküvőszervezéshez kapcsolódóan minden fázist érint – A menyasszonyoknak és vőlegényeknek, akik mindent szeretnének!
  • konzultáció és folyamatos elérhetőség e-e-mailben és munkaidőben telefonon: (H-P: 9-17óráig)
  • legény és lánybúcsúk megszervezése
  • helyszínek és szolgáltatók felkutatása
  • a kiválasztott helyszínekkel és szolgáltatókkal, kapcsolatfelvétel, árajánlatkérés
  • a végleges szolgáltatók, helyszínek kiválasztása, megtekintése, személyes találkozók, szerződés aláírások szervezése
  • a pár folyamatos tájékoztatása a munka menetéről
  • igény szerinti személyes találkozó lehetősége
  • hónapról hónapra, a tennivaló listák elkészítése
  • segítség a design és a téma kiválasztásában, megtervezésében
  • kapcsolattartás a szolgáltatókkal, szolgáltatói helyszínekkel
  • vendéglista megírásában, ültetési rend kialakításában való segédkezés
  • meghívó szövegek megírása, meghívók elküldése, amennyiben nem személyesen adják át
  • elérhetőségek begyűjtése, későbbi egyeztetések végett a meghívottaktól
  • anyakönyvvezetői, templomi időpont egyeztetése, jegyes oktatásra, tánciskolába való beíratása
  • segítség a menyasszony, vőlegény, koszorúslány, örömanya ruhájának kiválasztásához, felkutatásához, megvarratásához
  • a tennivalólista időkorlátainak betartatása
  • nászút megszervezése igény esetén
  • gyakorlatilag minden felmerülő feladat esetén a pár tehermentesítése
  • a nagy esemény előtt két héttel találkozom a párral és az ő tájékoztatásuk és elképzeléseik alapján elkészítem az esküvői forgatókönyvet
  • ezt a nagy napot megelőző héten előzőleg Önöknek és minden szolgáltatónak eljuttatok, leegyeztetek
    a nagy napon végig részt veszek
  • felügyelem a szolgáltatókat, a ceremónia és az események gördülékeny menetét elejétől a végéig támogatom
  • magammal viszem esküvői elsősegély dobozomat, melyben megpróbálok minden eshetőségre felkészülten a megfelelő eszközöket készenlétbe helyezni (zsebkendő, hajlakk, biztosítótűk, ragtapaszok, olló, dezodor, mini parfüm, hajtűk, szőlőcukor, varrókészlet…, stb.)
  • fogadom a kiszállítókat és a köszönőajándékokat, azokat a megfelelő helyükre viszem
  • megbizonyosodom róla, hogy a ceremónia helyszínek és a party  helyszíne megfelelően elkészült a pár és a vendégek fogadására
  • ellenőrzöm, hogy az ültető kártyák, az asztaldíszek, a programkártyák és a dekoráció megfelelően legyen elhelyezve
  • segítek az esküvői csokrok, csuklódíszek, kitűzők kezelésében, felhelyezésében
  • a vendégsereget a ceremónia után és közben elkalauzolom, a vacsora helyszínére kísérem, figyelek az időkeretek betartására, a menyasszony és a vőlegény ruhájára, eső esetén biztosítom az esernyőt, amennyiben szükséges a taxik rendelését
  •  a fotós és videós munkáját segítem a családtagok és a pár koordinálásával
  • meggyőződök róla, hogy a helyszínek fogadásra készek, a fények, a dekoráció, a zenekar, dj, összeálltak, munkára készek a felszerelések üzemben vannak
  • amennyiben igényli a pár, részt veszek a kifizetésen is
  • összegyűjtöm az eldobható fényképezőket, ha vannak, a vendégkönyvet , és a pár szobájába küldöm, vagy egyik családtagjukra bízom, ez előzetes megbeszélés kérdése
  •  a vendégek illetve a pár el/szállításáról igény esetén gondoskodom

Az Arany csomag díja Budapesten és vonzáskörzetében 270.000 Ft. Egyéb költségek felmerülését vidéki vagy más helyszínek esetén személyesen egyeztetjük.

 
Ezüst csomag:

  • részleges esküvőszervezés a tökéletes végeredményért
  • 3 alkalom személyes konzultáció és havonkénti jelentés a feladatok menetéről
  • kapcsolattartás e-e-mailben és telefonon munkanapokon 9-17 óráig
  • helyszínek és szolgáltatók felkutatása
  • a kiválasztott helyszínekkel és szolgáltatókkal kapcsolatfelvétel, árajánlatkérés
  • a végleges szolgáltatók, helyszínek kiválasztása, megtekintése, személyes találkozók, szerződés aláírások
  • hónapról hónapra, a tennivaló listák elkészítése
  • segítség a design és a téma kiválasztásában, megtervezésében
  • kapcsolattartás a szolgáltatókkal, szolgáltatói helyszínekkel
  • a nagy esemény előtt két héttel találkozom a párral és az ő tájékoztatásuk és elképzeléseik alapján elkészítem az esküvői forgatókönyvet
  • ezt a nagy napot megelőző héten előzőleg Önöknek és minden szolgáltatónak eljuttatok, leegyeztetek
    a nagy napon végig részt veszek
  • felügyelem a szolgáltatókat, a ceremónia és az események gördülékeny menetét elejétől a végéig támogatom
  • magammal viszem esküvői elsősegély dobozomat, melyben megpróbálok minden eshetőségre felkészülten a megfelelő eszközöket készenlétbe helyezni (zsebkendő, hajlakk, biztosítótűk, ragtapaszok, olló, dezodor, mini parfüm, hajtűk, szőlőcukor, varrókészlet…, stb.)
  • fogadom a kiszállítókat és a köszönőajándékokat, azokat a megfelelő helyükre viszem
  • megbizonyosodom róla, hogy a ceremónia helyszínek és a party  helyszíne megfelelően elkészült a pár és a vendégek fogadására
  • ellenőrzöm, hogy az ültető kártyák, az asztaldíszek, a programkártyák és a dekoráció megfelelően legyen elhelyezve
  • segítek az esküvői csokrok, csuklódíszek, kitűzők kezelésében, felhelyezésében
  • a vendégsereget a ceremónia után és közben elkalauzolom, a vacsora helyszínére kísérem, figyelek az időkeretek betartására, a menyasszony és a vőlegény ruhájára, eső esetén biztosítom az esernyőt, amennyiben szükséges a taxik rendelését
  •  a fotós és videós munkáját segítem a családtagok és a pár koordinálásával
  • meggyőződök róla, hogy a helyszínek fogadásra készek, a fények, a dekoráció, a zenekar, dj, összeálltak, munkára készek a felszerelések üzemben vannak
  • amennyiben igényli a pár, részt veszek a kifizetésen is
  • összegyűjtöm az eldobható fényképezőket, ha vannak, a vendégkönyvet , és a pár szobájába küldöm, vagy egyik családtagjukra bízom, ez előzetes megbeszélés kérdése
  •  a vendégek illetve a pár el/szállításáról igény esetén gondoskodom

 

Az Ezüst csomag díja Budapesten és vonzáskörzetében 150.000Ft . Egyéb költségek felmerülését vidéki vagy más helyszínek esetén személyesen egyeztetjük.

 

Bronz csomagok:

1. Abban az esetben, ha önállóan kezdték el a szervezést, de nehézségekbe ütköztek, vagy szívesen vennének némi útmutatást, akkor is szívesen állok rendelkezésükre: lehetőség van személyes tanácsadásra, melynek díja 3000 Ft/óra, ez a következőket tartalmazza:

  • minden esetben előzetesen telefonon egyeztetünk, az igények felmérése végett
  • segítek a költségvetés megtervezésében
  • az esküvő témájának, színeinek, jellegének megtervezésében
  • útmutatást adok a teendők elvégzéséhez, határidők felállításához, a teendők megfelelő sorrendjéhez
  • igény szerint szolgáltatókat, helyszíneket ajánlok
  • csináld magad ötletekkel, jó tanácsokkal, költséghatékony tippekkel, trükkökkel szolgálok
  • minden felmerülő kérdésüket segítek megválaszolni, hogy kétségeiket elhessegessük, félelmeiket semmissé tegyük

 

2. Természetesen akkor is segítségükre leszek, amikor már mindennel elkészültek, csupán az esemény napján szeretnék, ha minden tökéletesen menne, és nem lenne fennakadás. Ebben az esetben 5000 Ft/óra díjért, (minimum 6 óra időtartamra):

  • a nagy esemény előtt két héttel találkozom a párral, az ő tájékoztatásuk és elképzeléseik alapján elkészítem az esküvői forgatókönyvet
  • a nagy napot megelőző héten, előzőleg Önöknek és minden szolgáltatónak eljuttatok, leegyeztetek
  • a nagy napon részt veszek
  • felügyelem a szolgáltatókat, a ceremónia és az események gördülékeny menetét elejétől a végéig támogatom
  • magammal viszem esküvői elsősegély dobozomat, melyben megpróbálok minden eshetőségre felkészülten a megfelelő eszközöket készenlétbe helyezni (zsebkendő, hajlakk, biztosítótűk, ragtapaszok, olló, dezodor, mini parfüm, hajtűk, szőlőcukor, varrókészlet, stb. )
  • fogadom a kiszállítókat és a köszönőajándékokat, azokat a megfelelő helyükre viszem
  • megbizonyosodom róla, hogy a ceremónia helyszínek és a party helyszíne megfelelően elkészült a pár és a vendégek fogadására
  • ellenőrzöm, hogy az ültető kártyák, az asztaldíszek, a programkártyák és a dekoráció megfelelően legyen elhelyezve
  • segítek az esküvői csokrok, csuklódíszek, kitűzők kezelésében, felhelyezésében
  • a vendégsereget a ceremónia után és közben elkalauzolom, a vacsora helyszínére kísérem
  • figyelek az időkeretek betartására, a menyasszony és a vőlegény ruhájára
  • eső esetén biztosítom a párnak az esernyőt, a taxik rendelésében is segédkezem, amennyiben erre igény van
  • a fotós és videós munkáját segítem a családtagok és a pár koordinálásával
  • meggyőződök róla, hogy a helyszínek fogadásra készek, a fények, e dekoráció, a zenekar, dj, összeálltak, munkára készek a felszerelések üzemben vannak
  • amennyiben igényli a pár, részt veszek a kifizetésen is

Így Önöknek csak élvezni kell a napot, amire vártak!

 

Egyéb rendezvények esetében:

Az apropótól függetlenül minden családi esemény szervezését 50.000 Ft-tól vállalom. Amennyiben igényt tartanak a jelenlétemre, az esemény lebonyolításához, a programok összefogásához, annak díja 5000 Ft/óra, minimum 5 óra időtartamra. Amennyiben nem Budapesten tervezik megtartani az eseményt, minden esetben felszámolásra kerülnek az utazási, esetlegesen az ott tartózkodás költségei.